7 Ağustos 2013 Çarşamba

Detected and terminated hacking tool program (RS)’ Hatası


hata


Daha önce blog’um üzerinde pek çok kez yazılarıma konu ettiğim Knight Online, yeni işletim sistemlerine ayak uydurmakta hayli zorlu çekiyor. Özellikle Windows 7‘den sonra sık sık karşılaşılan hatalar, oyuncuları bezdirse de; NTTGame‘in oyunu devralması, hataları bir nebze olsun gidermeye yetti. Knight Online’ın eski sahibi K2 Network, ilgisiz ve çözücü olmayan yönetimi ile oyuncuların ihtiyaçlarına bir türlü karşılık veremiyordu. Haliyle ilgili bir NTTGame, bu tip sistemsel sorunları da bir çırpıda çözdü.

Bu tip işletim sisteminden kaynaklanan hataların en başında hiç şüphesiz ‘Detected and terminated hacking tool program (RS)’ hatası gelmektedir. Özellikle Windows 8 kullanıcıları, son zamanlarda bu hatadan hayli şikayetçi olduğu için NTTGame, oyunun Facebook sayfası üzerinden hata ile ilgili olarak bir takım çözüm yolları sundu. Bazı oyuncularda, bu çözüm yolları işe yarasa da bazıları hata ile karşılaşmaya devam etti.

Önceki yazımı okuyanların bileceği üzere; birkaç gün önce tatile çıkmıştım. Tatile çıkmam ile birlikte masaüstü bilgisayarımdan ayrılıyor olmam beni dizüstü bilgisayarıma bağımlı kıldı. Oyuna dizüstü ile ilk girişlerimde ‘Detected and terminated hacking tool program (RS)’ hatasından bende nasibimi aldım. Kısa bir araştırma sürecinin ardından uyguladıklarım problemi çözdü lakin net olarak ne yaptım, sorunu ne çözdü bende bilmiyorum. O yüzden sizlere yaptıklarımı maddeler halinde yazıyorum, uygularsanız işe yarama ihtimali hayli fazladır.

  • Launcher’da ‘Options’ bölümünden Patch sürümünü 3-4 önceki haline çevirip tekrar patch attırın.

  • DNS ayarlarınızı orijinal haline çevirin.

  • Windows Güvenlik Duvarından ‘Knightonline.exe’ ve ‘Launcher.exe’ dosyalarına izin verin.

  • Oyun esnasında altta farklı herhangi bir ‘exe’ çalıştırmayın (Alt+Tab ile kontrol edebilirsiniz).


Bunları yaptığınız taktirde şansınız var ise sorun çözülecektir. Şahsen ben bu adımlar dışında herhangi farklı bir yöntem izlemedim. Konu hakkında yorumlarınızı bekliyor, yazı içeriğini genişletmeyi umuyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder