16 Ağustos 2013 Cuma

Minecraft Project Red Mod 1.6.2 indir


Minecraft Project Red Mod 1.6.2 - Download Proje Kırmızı için bir RP2 yedek Mod Minecraft 1.6.2. Uzun bir süre, redstone contraptions Mojang tescilli redstone toz ile sınırlı kalmıştır. Hatta Texas boyutundan daha küçük bir şey değil, geçiş basit bir kapı yapmak için imkansız yakın lanet olduğunu. Yani, dünya Ar-boya sağlar? D. Tanıtımı ... Proje: Kırmızı. Ister yüklemek için Proje Red Mod 1.6.2 ? bakın aşağıda sonrası

Minecraft Project Red Mod 1.6.2 Misyonu


Proje Red temel amacı ve her zaman bir üzerinden geçmek anlamına gelir sağlamak olacak yeni sürümü bir Minecraft RedPower2 beklemeden. Eloraam hala en iyi ve en vardır profesyonel hiç benim görüşüme göre oluşturulan mod, ama onun utanç o güncellemek için zaman vardır asla. ProjectRed açık olduğu için kaynak , her zaman güncel olacak. Bu söyleniyor, ben RP2 DEĞİLDİR şeyler için planları var, ve sadece Eloraam bir şey uygulanmadı çünkü siz yapmış istiyorsanız bunu yaparken beni durdurmaz. Bu benim ilk mod olduğunu unutmayın, ve ben oldukça yeni bir kodlayıcı duyuyorum.


Proje Red Mod 1.6.2 Makineleri


Tüpler
-Boya
-Lojistik
- Çerçeveler
-Microblock desteği
her yöne hareket-Gelişmiş motoru
- makineler
-yayılımcılarına.
-Breakers
-Sıralama

Çocuklar çok! lets için teşekkür Mr_TJP geliştiriciler bu harika proje Kırmızı Mod 1.6.2. Biz gerçekten takdir ve oynarken zevk Minecraft Bu mod ile, ben umut gibi gelecekte başka popüler mods yapabilirsiniz Projesi Kırmızı Mod 1.6.2

Proje Red Mod 1.6.2 Kurulum


Indir son sürümü bir Minecraft Forge yükleyici
İndir Proje Kırmızı Mod 1.6.2
ve mods klasöründe kavanoz bırakın.
Bitti ve keyfini çıkarın

Project Red Mod 1.6.2 indir

Project Red Mod 1.6.2 Kaynak indirin

Yani Minecrafters!, Her zaman olduğu gibi bu proje Red Mod 1.6.2 yazılan tamamlamak için yorum gerekir. Sen tüm ayrıntılar ve özellikler için eklemek istediğiniz veya ipuçları, hile ya da bu mod hakkında daha öğretici paylaşmak istiyorum olabilir. Daha sonra paylaşmak için çekinmeyin ve çekinmeyin. Tamam çocuklar, kadar sonraki başka bir mod sonrası, eğlenmek ve Proje Red Mod 1.6.2 hakkında benim yazı ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder